Support

Hot-Line
Vid problem eller frågor kring produkten ringer du till vår Hot-Line som hjälper dig med problemet.
Du får en professionell hjälp som medför att du snabbt kommer vidare.

 

Programuppdatering
Uppdatering av diagnosinstrumentet kan ske antingen via DVD-skiva och/eller Internet.
De flesta diagnosinstrumenten kan uppdateras via Internet.
ACTIA servern uppdateras kontinuerligt för att du alltid ska kunna erhålla den senaste uppdateringen.

 

Reparation och utbytesenheter
För varje diagnosutrustning kan man teckna ett förmånligt supportavtal. Ring oss gärna för mer information kring supportavtalet.

 

Installation och utbildning
Vi kan även erbjuda dig hjälp med både installation och utbildning. ACTIA har kontrakt med flera olika utbildningsföretag, och vi kan erbjuda en skräddarsydd utbildning som är helt anpassade efter ditt företags behov. Ring eller emaila oss för mer information.

 

Telefonnummer till support: +46 (0) 771-47 47 00
Email: support@actia.se

http://www.teamviewer.com/download/version_7x/TeamViewerQS.exe

 

Kundsupporten har öppet:
Mån. till fred. 08.00-16.00 med lunchstängt 12.00-13.00

 

Translate »